SNOEZELEN TERAPIJA

 

Šola nudi terapevtske storitve v multisenzorni sobi, kjer se upoštevajo  načela Snoezelen terapije:

  • načelo prijetne atmosfere
  • načelo telesne bližine in kontakta
  • načelo zagotavljanja občutka varnosti
  • načelo svobodne izbire
  • načelo multisenzorne aktivnosti
  • načelo učinkovite komunikacije
  • načelo fleksibilnosti

V sobi, ki je ločena od zunanjih motečih dejavnikov, z uporabo posebne opreme in pripomočkov (vodna postelja, vodni stolp, zvezdno nebo, projektor, masažni pripomočki, zvočni efekti…) ustvarimo prostor, ki po eni strani upodablja dinamično raziskovanje z uporabo čutil, hkrati pa v ospredje postavlja sprostitven vidik.

Otroci morajo pridobivati informacije po vseh senzornih kanalih, kar istočasno zmanjšuje procese pozabljanja dražljajev in zmanjša stres pri ponovnem stiku s tem dražljajem. Gibalno ovirani otroci so primarno  prikrajšani pri gibanju, posledica tega pa je pomanjkanje   čutnih izkušenj.  Posledice zmanjšanega stika z okoljem so resne, iz tega zaostajajoč razvoj čutnih  spretnosti pa povečuje tveganje neuspeha, nezadovoljstvo in s tem povečanje avto agresivnega vedenja. 

Na šoli je več zaposlenih z ustreznim več dnevnim izobraževanjem s področja Snoezelen terapij (delovni terapevt, defektologinje , varuhinja).

Natalija Šamperl, delovna terapevtka

Mateja Stres, delovna terapevtka

(Skupno 178 obiskov, današnjih obiskov 1)